اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
نوشته شده توسط : amir

اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی اصلی ترین هدف سرمایه گذاران است. اخذ اقامت قبرس شمالی نسبت به سایر کشورها بسیار آسان تر و کم‌خرج تر است. تنها با پرداخت ۳۰درصد از بهای ملک امکان اخذ اقامت و استفاده از شرایط عالی مانند تحصیل رایگان فرزندان در مدارس قبرس شمالی وجود دارد.

در میان برنامه های سرمایه گذاری در قبرس روش خرید ملک، یکی از ساده ترین روش های اخذ اقامت اروپا برای سرمایه داران و سرمایه گذاران است. شاید بتوان گفت مهم ترین برنامه ای که منجر به اخذ اقامت و تابعیت قبرس از طریق سرمایه گذاری در قبرس می شود، همین برنامه خرید ملک است. اگر شخصی در قبرس ملکی خریداری کند، علاوه بر دریافت اقامت دائم از ابتدا، بعد از 5 سال در صورتی که در این کشور زندگی کرده باشد می تواند برای دریافت شهروندی و پاسپورت آن اقدام کند. نکته مهم این است که اگر شما پاسپورت یکی از کشورهای اروپایی را داشته باشید می توانید در سایر کشورهای اروپایی کار و زندگی کنید و پیشبینی می شود قبرس شمالی در سال 2027 عضو اتحادیه اروپا شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان به وبسایت وست ادوایزر مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: